2:a Advent kvällen

Hedvigsträdgårdar facinerar mig alltid! Det är som att kliva in i en annan värld, åter ingen svårt att finna ord att förklara något som är så himla mysigt... Självklart shoppade vi lite där. Jag & svärmor Siv ska träffas på tisdagkväll för binda vår egna julkrans. Sivan har torkat apelsinskivor, plockat både mossa och granris. Jag ville ju oxå bidra med något så jag shoppade små söta ting att fästa på kransarna, klart att de kostar lite men jag övertalade Johan med att de går att plocka av å spara till nästa års pyssel;o) dum är jag ju inte;o)
Å länge har jag spanat in ett par rejäla dock snygga vinterkängor från Canada Goose och idag blev de mina! Lyckan blev total, verkligen! Jag fryser ju för 17 jämt om fötterna och i de där skorna får jag plats med ett par raggsockor tom...Min man vet att vägen till mitt hjärta är via mina fötter=)

Middagen på HeltEnkelt blev otroligt lyckat, vi skrattade gott åt de minnen vi skapade i fredags. Jag var ju så himla engagerad i vem som skulle åka ut ur Idol och förstå vad lycklig jag blev över att Calle blev kvar! Konstigt nog hade jag fått tagit hand om fjärrkontrollen på Kalles Bar&Kök, stort misstag insåg ägaren senare=)
Jaja, jag kunde ju inte rå för att jag inte kunde höra nåt. För hon den där donnan som satt bakom mig, saknade antagligen sin hörapparat (hon kan inte varit mer än 25 år)och var illa tvungen att överrösta precis alla där inne=S
Gaaah, det är tydligt att jag inte förstår mig på alla människor...
Filmen Luftslottet som sprängdes var super!
Denna söndag går faktiskt till "One of the best sundays ever-Hall of Fame" faktiskt! Ska jag länge leva på, undra bara vad vi ska hitta på nästa vecka;o)

∞Kärlek∞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0