Äntligen snart julefrid

Vardagsrummet har hunnit blivit klart och familjen varit här på middag. Allt gått galet fint, bättre än jag trott..
Idag har jag & Johan  julklappsshoppat och vi kunde inte hålla oss...vi öppade varsina julklappar!!!
Johan hade önskat sig en klocka från Diesel som jag sa var slut... Vilket den var därför jag köpte den sista=) Jag grundlurade honom,  fast på ett roligt sätt så klart;o)
Och jag fick min efterlängtade och minst sagt oanade Nintendo Wii med sportgrejjer...tjohoo säger jag bara! Kanske lite senare ikväll ska vi prova på den men först ska vi ta in gran. Johan har traskat iväg i snöovädret för att hämta en julgransfot...Det är en hel del grejjer vi har svårt att hitta efter flyttet. Nåväl, när julgran äntligen är på plats så infinner sig nog den totala julefrids-känslan. Längtar!

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0