inte såå himla enkelt

Puuh, började spackla lite och insåg snabbt att den träningen som uteblivit i sisådär x-antal månader, hade inte varit så dumt nu för mina arma armar... Jag har inte ens en aning om jag gjort rätt, får facit snart när mannen kommer hem. Däremot så har jag varit flitig med att hitta en person helt rätt för att tapetsera. Ingen mindre än min fina vän,Tobbe!
Han jobbar idag som målare och han kan ju sånt där, jag pejlade med honom och han svarade JA!
Lycklig som få ska jag snart meddela Johan, vi får se hur han reagerar. Han vill ju som göra detta till hans projekt men eftersom jag vet att han innerst inne vill slippa detta så kanske kan han bli glad, vi får allt se!=S

Höres...♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0