Julklappar...

Gaaah, just ja...snart jul och inte en enda julklapp var inhandlad. Galen som en mähä åkte jag & Helen ut för att shoppa. One down men tyvärr more to köpa=( Självklart tycker jag att det är roligt men det är när det blir måste, som jag tycker det blir aningen tråkigt. Varje år firar jag julafton med Johans familj, då har vi vuxna julklappsbyte och så ska vi rimma ett litet rim till. Alldeles så där lagomt svår nöt för alla deltagare att knäcka, mycket roligt! I år ska jag få min julklapp av Johan bror och jag ska inte räkna med någon rim för det är inte hans style: säger han=S
Jaja, jag får iaf rimma ihop ett till Johans farmor. Johans farmor har det inget vidare, hon har så sjukt många olika krämpor att tala om. Hon orkar tyvärr inte läsa heller skriva så jag kom på bästa: Lyssna!
På en ljuvlig stämma som någonsin spelats in på cd, nämligen Sofia Källgren!
Då kan hon njuta där på sin mysiga fåtölj=) Bra va?

Medans jag var på äventyr, har Johan börjat spackla väggen i vardagsrummet för där ska vi ju tapetsera. Nu har min älskade begett sig av till sitt arbete så jag ska överta hans uppgift här hemma... och så ska jag pyssla lite med badrummet uppe. Mamma kommer till oss nästa vecka och då vill vi att det ska vara tippen-toppen, så klart.

Peace out me mates- så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0