Överlevt med nöd & näppe

Japp, minst sagt ett spännande jul, händelserik och grann.
Jag har fått det jag önskat och mera därtill. Vi hade våra underbara familjer hemma på julafton vilket innebar otrolig stim men väl värt för allt jag vill är att faktiskt höra barnens "tjat" om julklappar och NÄR tomten kommer..Det är trots allt därför vi gör allt, endast för att se deras lyckliga ögon när de ser julgranen luta över alla julklappar!!! Mitt hjärta klappar nu extra och jag längtar till nästa år! På juldagen hade vi våra nära & kära vänner över på middag med massa stå-hej. Lekar med Nintendo WII och PS3, tack min älskade för fina presenter;o)
Vi startade en tradition i år vilket vi önskar lever vidare. Vi var delade i två grupper på lekarna och vinnarna vann en "fin" diplom, som de säker tkommer att ha undanskuffat hela året.. hurän, nästa år på juldagen ska de ta med sig "pokalen" för att (förhoppningsvis) ge den vidare till de lyckliga vinnarna=)  Hehehe undra om Fia kommer att spika upp diplomet..NOT!!!
På annandagen gick vi till syster på middag för en skön och fantastisk avrundning på denna jul. Med mina absolut finaste familjemedlemmar kunde jag inte få det bättre. Jag väntar nästan otåligt på år 2010. Jag ska satsa på studier under det nya året, JAG VILL-JAG KAN-JAG SKA!!!
Carpe diem and what not♥
Må snälla bäst, det kommer inget annat vunnet ur ett miserabelt situation förutom att tänka mera positivt nästa gång. Så kör! Inge  kan bättre än DU!!!

Kärlek & Respekt
                                             GOTT NYTT ÅR



Kommentarer
Postat av: erica

Gott nytt år gumman

Saknar dig

Ska ta mig i kragen och höra av mig nästa Gävle besök :-)

2009-12-31 @ 18:50:51
Postat av: samira

Gott Nytt på dig Hjärtat!

Saknar dig galet mycket så jag blir super-lycklig om du hinner med en dejt vid nästa besök! Hoppas julhelgen varit underbar. Pussa på din underbara familj och Johan hälsar varmt. Puss puss

2010-01-01 @ 11:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0