Så var jag igång igen!

Hejsan svejsan!

Nu är jag tillbaka och det känns rätt kul. Synd bara att jag inte "pausade"min förra blogg, för man kan tydligen göra det. Men men, ny blogg om nya händelser och erfarenheter.

Mycket har hunnit hända sen jag skrev senast och otroligt mycket mera har förändrats.
Jag & Johan har flyttat till vår underbara radhus som vi väldigt fort gjort bebolig. Johan, den stackaren, har fått hålla upp med min fart och det är inte det enklaste- han har varit otroligt duktig på att inte klaga och jag har heller inte plippat alltför många gånger så flyttet gick rätt smärtfritt.
Johan har även börjat jobba, på mitt jobb. Mycket roligt att vara lite lill-chef över honom men det är som han säger: Det är ingen skillnad mot hemma! Och han har väl lite rätt;o)
Skämt åtsido; Vi jobbar otroligt bra tillsammans och det är ju bra för framtiden!
Han trivs jätte bra på sitt nya jobb och jag är så lycklig att han funnit vägen tillbaka igen.

Vår hem är verkligen vår borg! Så svårt att lämna den när jag väl kommit hem. Vi har lyckats att skapa ett lugn som jag länge längtat efter och behövt.
Det har fram tills nu varit allt annat än enkelt att hitta en plats, jag har känt att jag inte hade riktig grepp om min verklighet. Och jag tappade en del på vägen hit, det har jag sörjt rätt länge nu men jag tror innerligt på ödet.
Det finns en mening med allt!
Jag är säker på att det finns fler där ute med liknande känslor som jag, att ha ena benet här & där, inte riktigt hitta passformen och ständigt pendla mellan vad Du själv vill och vad Andra kräver av dig, det är absolut inte lätt. Man måste hitta en balansgång som är olika svårt för alla att hitta. Vad jag egentligen vill säga är: Det finns hopp! Känner man att man "nått botten" har man endast nått självinsikt- att något bör ändras för ens hälsa & välbefinnandes skull.
Jag tog tag i min och jag har aldrig mått bättre.

Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0