Tjoohoo

Igår fick jag äntligen mina efterlängtade gardiner som jag beställt från Alvas Hus. Riktigt fin-fina hissgardiner=)
Och väggtexten sitter som ett smäck i badrummet, allting blir så bra känner jag!
Vi var förvånadsvärt pigga idag efter en fantastisk AfterWork på Absint med underbara vänner. C presenterade hennes nya pojkvän, han är godkänd=) Otroligt härligt att se henne kär!
Favorit- i -repris om två veckor!
Om du inte varit på Absint på AfterWork förr så tycker jag att du ska göra det! Det är halva priset på ALLT fram till klockan 18.00, levande musik med underbara människor som går verkligen All-in för att Du ska ha en mysig stund. Det är mycket folk där varje fredag, GÖRT!

Jag & Helen har haft sushikväll med filmmys. Vi tittade på Flickvännerna från förr med Matthew McConaughey och Jennifer Garner, kort sagt; en mysig film. Den handlar om en player som bojkottar i stort allt med äktenskap, kärlek är bara en grej människan hittat på under en patetisk ögonblick- ja, du fattar! Se den om du har lust med en förutsägbar ändock mysig film.
                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0