Here we go again!

Nu tycker vi att slappat nog över jul & nyår och dragit igång med nya projekt. Garderoben i hallen har fått sig ett ansiktslyft med hjälp av den enkla vita färgen..Blir så nöjd! Ska pejla efter nåt sött väggtext att fästa på där och hitta på två fina handtag. J håller inte med mig om allting jag tycker, det behöver han inte heller MEN om han oxå kunde se saker färdiga i huvvet, skulle han inte vara så motstridigt i början. För han tycker alltid om resultatet. Ja, jag går emot vad han tycker ibland men det är för att jag vet att han till slut kommer att tycka om det. Ett exempel är tapeterna i v-rummet, I rest my case!

Imorn ska jag på shopping-tur med bästa Ben, en fantastsikt vän, solid som fan.
Garderobet är bara ett sido-projekt för den stora (just nu) är klädkammaren! Jag har redan målat färdigt tre väggar och ska upp med tapet på sista väggen. Hyllan som satt där i början har vi tagit bort, ful och ostabil var den. vi ska ersätta den med två st hatthyllor istället, blir nog bra! Under allt detta letar jag som en galning efter kamera-laddningskabeln utan lycka. Jag vill ju gärna föreviga renoveringen...
Får leta vidare...

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0